12868856229448

Поновлення фінансування діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл та санаторіїв-профілакторіїв, яке не здійснюється з початку цього року, - основна мета позачергового засідання Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, яке заплановане на 5 березня ц.р., й на якому має бути внесено необхідні зміни до бюджету Фонду та затверджено кошториси регіональних програм оздоровлення застрахованих осіб і членів їх сімей на 2013 рік.

Таким чином, найболючіші проблеми десятків тисяч працівників ДЮСШ, санаторіїв-профілакторіїв, санаторно-курортних закладів, таборів літнього дитячого відпочинку нарешті будуть вирішені.

Слід зазначити, що ФПУ, СПО репрезентативних об’єднань профспілок неодноразово порушували ці питання й закликали своїх партнерів від сторін роботодавців й держави до своєчасного затвердження кошторисів відповідних програм відділень Фонду на 2013 рік.

18 лютого ц.р. за ініціативи Голови ФПУ Ю.М.Кулика відбулася нарада за участю заступників голови правління Фонду від сторони роботодавців та державної сторони, а також директора виконавчої дирекції Фонду, в результаті чого була погоджена дата проведення позачергового засідання Правління Фонду – 26 лютого.

Члени правління Фонду від профспілкової сторони у повному складі прибули на це засідання, однак, через неявку представників інших двох сторін засідання Правління не відбулося. Профспілкова сторона спочатку мала намір одразу зробити публічну заяву з поясненнями причин, через які зривається робота Фонду, але згодом вирішили без зволікань вирушити до Міністерства соціальної політики з метою невідкладного проведення робочої зустрічі з Міністром соціальної політики Н.Королевською з питання організаційно-правового врегулювання роботи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, в якому Міністерство покликано здійснювати державний нагляд і контроль. Очолив делегацію профспілок перший заступник керівника СПО профспілок, заступник Голови ФПУ Г.В.Осовий.

Після гострої розмови вдалося досягти конструктивного рішення, а наступного дня - 27 лютого – вже відбулися консультації між представниками трьох сторін правління Фонду, в результаті чого було сформовано порядок денний наступного засідання правління, визначена дата його проведення.

Редакція газети «Профспілкові вісті», Офіційний веб-портал ФПУ тримають на постійному контролі ситуацію, що склалася навколо роботи Фонду, та будемо інформувати про подальший перебіг подій.

 

Нагадаємо, що Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – самоврядна організація, що належить до цільових позабюджетних страхових фондів. Держава є гарантом надання матеріального забезпечення та соціальних послуг застрахованим особам Фонду, стабільної його діяльності. Керівництво та управління Фондом здійснюється на основі пропорційного представництва у складі його правління на наглядової ради трьох сторін соціального діалогу: профспілок, які представляють інтереси застрахованих осіб, об’єднань роботодавців та урядових структур. Фонд провадить збір і акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг, види яких передбачені Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", та забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів.

 

ІАЦ,

фото - Кирилла Латишева, "ПВ"

Фото із засідання Правілння Фонду 26 лютого

 

IMG 0125

 

IMG 0225

 

IMG 0213

 

 

IMG 0251

 

IMG 0374