Голови профільних профспілок обговорили з народним депутатом Андрієм Вадатурським можливості розвитку внутрішнього водного транспорту

20180321 165531

Відновлення річкових перевезень та захист суднобудівної галузі обговорили голова профспілки працівників річкового транспорту Микола Чубай, заступник голови профспілки працівників суднобудування Олександр Малій та очільник профспілки працівників рибного господарства Петров Михайло під час зустрічі з народним депутатом Андрієм Вадатурським 21 березня.

За словами нардепа, на стадії розробки знаходиться ряд законопроектів для комплексного відновлення галузі водного транспорту. Пріорітетом є створення робочих місць в Україні та захист внутрішнього ринку . ''Ми спочатку повинні зробити внутрішні перевезення базовими, прибрати податки. На ринок повинні зайти гравці, які займатимуться вантажними і пасажирськими перевезеннями, і ці ж компанії повинні робити запит на суднобудування,'' - наголосив Андрій Вадатурський. Він також наголосив, що Міністерство інфраструктури планує запускати офшорний флот і не зважає на підтримку суднобудування.

Голова профспілки річкового транспорту Михайло Чубай у своєму виступі зазначив: ''Сьогодні ми говоримо про розвиток суднобудівництва, але де ''гравці'', які візьмуться за це, якщо стоїть навіть Дніпро. 2 роки тому митниця забороняла навіть каботажні перевезення контейнерів з Одеси та Іллічівська на Дніпро''.

Проблеми рибного господарства порушив очільник профільної профспілки Михайло Петров. '' У нас було більше 250 рибацьких суден. У 90-х роках останню партія - 5 суден, загнали в офшор у Нову Зеландію, а з того, що зараз залишилось одне судно уже прибрала Росія, решта - працюють під іноземним прапором, а Україна отримує кошти за їх оренду'', - розповів Петров.

Обговоривши проблеми галузі, Андрій Вадатурський запросив профспілки до співпраці та підтримки їх законодавчих ініціатив, адже планується комплексне відновлення сектору за рахунок зменшення податкового навантаження на річкові перевезення. Для стимулу розвитку суднобудівництва необхідно забезпечити суднобудівників кредитами під низький відсоток річних, реструктуризувати заборгованості тощо.

Розвиток річкової логістики дозволить створити близько 8,3 тисяч нових робочих місць, а підтримка суднобудування повпливає на суміжні галузі.

Учасники зустрічі вважають, що потрібно створити незалежну платформу для розгляду цього питання і залучити до обговорення законопроектів роботодавців і організаційні ланки профспілок зацікавлених у відродженні судноплавства.

20180321 153533

20180321 161226

 

Юлія Довгайчук,

спеціально для ОВП ФПУ

Архiв
<< < Грудень 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Не
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31