ВИМОГИ ПРОФСПІЛОК – НА КОНТРОЛІ ФПУ. Відповідь Мінфіну

1484643412 minfin

 

Міністерство фінансів України на виконання доручення КМУ та за підсумками робочої зустрічі з керівниками всеукраїнських галузевих профспілок і територіальних профоб’єднань повідомило, що під час обговорення з профспілками запропонованих ними розмірів соціальних стандартів було досягнуто згоди щодо проведення обрахунків з метою можливого запровадження підвищених показників у розмірах, які пропонуються Мінфіном, а саме:

 

- встановлення мінімальної заробітної плати з 1.01.2019 р. на рівні 4570 гривень (профспілки пропонують - 7751 грн., з 01.07.2019 - 8003 грн., з 01.12.2019 - 8255 грн.);

- посадового окладу працівника І тарифного розряду СТС -50% розміру мінімальної заробітної плати (профспілками пропонується - на рівні, не меншому за розмір мінімальної заробітної плати);

- мінімальний посадовий оклад на державній службі ~ коефіцієнт 2 до 50% розміру мінімальної заробітної плати.

У листі Мінфіну повідомляється, що в проекті Державного бюджету на 2019 рік видатки на оплату праці працівників бюджетної сфери у порівнянні з 2018 роком збільшено на 24,1 млрд. гривень (для працівників бюджетної сфери - на 14,4 млрд.. гривень, для працівників державних органів — залишено на рівні 2018 року, для оборони і безпеки - на 9,7 млрд. гривень). За оцінкою Мінфіну, вказані видатки дозволяють забезпечити встановлення мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року у розмірі 4173 грн. та посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС у розмірі 1921 грн.

Одночасно зазначається, що відповідно до статті 156 Регламенту Верховної Ради України народні депутати, комітети формують свої пропозиції до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік з урахуванням таких вимог:

1) пропозиції щодо збільшення витрат та/або зменшення надходжень державного бюджету мають визначати джерела їх покриття, включаючи види та обсяги витрат, що підлягають скороченню. Такі пропозиції та пропозиції до текстових статей проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік не можуть призводити до збільшення державного боргу і державних гарантій порівняно з їх граничним обсягом, передбаченим у поданому Кабінетом Міністрів України проекті закону про Державний бюджет України на наступний рік;

2) пропозиції щодо зміни прогнозу доходів та фінансування бюджету можуть вноситися у разі, якщо виявлено неточності в його розрахунку комітетом, до предмета відання якого належать питання бюджету, та/або центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної фінансової і бюджетної політики.

Враховуючи вказане, подальше підвищення розмірів мінімальної заробітної плати та посадових окладів працівників бюджетної сфери має здійснюватися з урахуванням норм чинного законодавства та фінансових можливостей держави.

 

Лист Міністерства фінансів України додається

 

Прес-центр ФПУ

Архiв
<< < Серпень 2019 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Не
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31