2013 054 002

 

Підняти на якісно новий рівень систему захисту прав споживачів - один з головних пріоритетів соціальної політики держави, діяльності громадських організацій. Про це заявив Голова Федерації профспілок України Юрій Кулик у своєму виступі на засіданні з нагоди Всесвітнього дня прав споживача, яке відбулось 15 березня у Будинку спілок.

«Ніхто не повинен стояти осторонь цієї проблеми, адже, зрештою, усі ми – споживачі, і кожному хочеться отримувати якісні та безпечні послуги та продукцію, - наголосив глава ФПУ. - В Україні державні органи управління мають досить широке поле діяльності для захисту прав та законних інтересів споживачів, у т.ч. і щодо якості товарів. І мова не йде про зіставлення функцій з метою виявити найбільш ефективну з них. Адже зрозуміло, що найбільшого позитивного ефекту можна досягти лише при їх комплексному застосуванні, при узгодженості дій не тільки державних органів, а й недержавних структур, при активній участі широких мас населення, до чого ми всіх і закликаємо».

Юрій Кулик підкреслив велику роль, яку відіграє Держспоживінспекція України щодо забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних товарів на внутрішньому і зовнішньому ринках, якості товарів як форми захисту прав та законних інтересів суспільства, окремих громадян, держави. «Завдяки спільній праці та вашій підтримці на багатьох підприємствах відбулися зміни, що в цілому позитивно вплинуло на зростання конкурентоспроможності української економіки, підвищення якості життя населення України, - сказав він. - Нас пов’язує давнє професійне співробітництво. Проведення спільних заходів дозволяє привернути увагу як владних структур так і широкої громадськості до важливих та актуальних проблем у сфері захисту прав споживачів. Щодо нашої співпраці, ми дуже задоволені тим, як вона починає розвиватися. Підписання Меморандуму про співпрацю між Федерацією профспілок України і Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів - упевнений крок до взаєморозуміння. Реалізація положень Меморандуму сприяє здійсненню державного і громадського контролю за додержанням законодавства з питань захисту прав споживачів та його вдосконаленню».

Зі свого боку Голова Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Сергій Орєхов наголосив на тому, що співпраця цього та інших державних органів з Федерацією профспілок України, галузевими та регіональними профспілками сприяє більш оперативному та якісному вирішенню болючих проблем, пов’язаних з захистом прав та інтересів споживачів, всіх громадян України. «Держспоживінспекцію та Федерацію профспілок України об’єднує діяльність щодо захисту громадян країни від монополізму, порушень їх трудових, соціально-економічних та споживчих прав, - підкреслив він. – Меморандум про співпрацю, який ми вже почали реалізувати, дає додаткову можливість налагодити взаємний обмін інформацією щодо практики вирішення конфліктних ситуацій між виробником товару і споживачем, спільне проведення заходів з питань роз'яснення та вдосконалення законодавства про захист прав споживачів - навчальних семінарів, круглих столів, фахових дискусій, а також співпрацю управлінь Держспоживінспекції України з членськими організаціями ФПУ на регіональному та місцевому рівні».

 

Інформаційно-аналітичний центр ФПУ

 

2013 054 019

 

2013 054 007

 

2013 054 001

 

2013 054 010

 

2013 054 027