Члени профспілок, яких об’єднує Федерація профспілок України, можуть безоплатно отримати довідкову інформацію та консультації, щодо захисту своїх законних трудових прав та соціально економічних інтересів, за номерами телефонів «гарячої лінії» ФПУ, з питань:

  • прийому на роботу, припинення трудового договору або зміни істотних умов праці, визначення робочого часу та надання часу для відпочинку, у тому числі відпусток, а також реалізації права на об’єднання (членство у профспілках) – (044) 205-76-46;
  • оплати праці, зокрема щодо умов визначення розмірів та строків виплати заробітної плати – (044) 205-76-10, (044) 205-76-27;
  • організації за місцем роботи безпечних і здорових умов праці, навчання та перевірки знань з питань охорони праці, забезпечення засобами індивідуального захисту, здійсненні заходів державного та громадського контролю за додержанням вимог законодавства з питань охорони праці – (044) 205-76-14;
  • зайнятості (програми працевлаштування, отримання ваучерів на навчання, грантів на відкриття власної справи) та безробіття (в т.ч. часткового) – (044) 205-76-30.

Всі консультації та роз’яснення, які надаються за номерами телефонів «гарячої лінії» ФПУ, мають виключно інформативно-аналітичний характер та не містять нормативно-правових або організаційно-розпорядчих рішень.

Члени профспілок, які скористались телефонною «гарячою лінією» ФПУ, можуть надіслати відгук про роботу працівника, який прийняв їх дзвінок, на електрону пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому дзвінків на номери телефонів «гарячої лінії» ФПУ у робочі дні:

з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00

Громадяни можуть подати усне звернення до ФПУ за номером телефону - (044) 205-76-46

 

***

Витяг з Положення про телефонну «гарячу лінію» Федерації профспілок України, затвердженого розпорядженням ФПУ від 14.11.2024 № 46:

Положення визначає умови та механізм комунікації громадян з Федерацією профспілок України за допомогою засобів телефонного зв’язку.

Основними завданнями телефонної «гарячої лінії» Федерації профспілок України (далі – телефонна «гаряча лінія») є:

оперативне, безоплатне консультування членів профспілок, яких об’єднує Федерація профспілок України (далі в однині – член профспілки), з питань захисту їхніх трудових прав та соціально-економічних інтересів;

надання громадянам довідкової інформації щодо діяльності профспілок;

прийняття від громадян усних звернень.

Прийом дзвінків на телефонну «гарячу лінію» здійснюється працівниками апарату Федерації профспілок України відповідно до своїх функціональних обов’язків, у години щоденної роботи, визначені правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Працівники, які приймають дзвінки на телефонну «гарячу лінію», надають консультації та довідки в межах своєї кваліфікації. На прохання члена профспілки йому надається письмова консультація.

У випадках, якщо:

питання, з приводу якого член профспілки звертається за консультацією, потребує додаткового вивчення працівник, який прийняв дзвінок, повинен запропонувати пізніший термін надання консультації у порядку, узгодженому із запитувачем;

громадянин звертається до Федерації профспілок України із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються її статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх трудових та соціально-економічних прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, працівник, який прийняв дзвінок, зобов’язаний записати це звернення та невідкладно передати його на реєстрацію відповідно до встановленого законом порядку.