БУХ

 

Актуальні питання фінансової діяльності профспілкових організацій і профоб'єднань обговорили учасники дводенного семінару «Облік доходів и витрат профспілкових організацій. Практичні аспекти господарської діяльності оподаткування підприємств майнового комплексу», який проходив 11 - 12 грудня у столичному готелі «Турист».

Учасники семінару за два дні інтенсивного, якісного і корисного навчання отримали широкий спектр знань, який зможуть ефективно і на сучасній основі використовувати в своїй діяльності. Перед представниками фінансових служб всеукраїнських галузевих профспілкових організацій, територіальних профоб’єднань, майнового комплексу профспілок виступили відомі і досвідчені експерти в сфері фінансів, бухгалтерського обліку та аудиту, податкового законодавства.

 

БУХ2

 

 

Хто ж організував цей семінар, яка його мета, хто конкретно взяв у ньому участь, які експерти поділилися з профспілковими фінансистами своїми досвідом і знаннями, наскільки ефективним і корисним став семінар для подальшої фінансової діяльності профспілок? На ці та інші питання ми попросили відповісти Керівника Управління фінансів, бухгалтерського обліку та кадрової роботи - Головного бухгалтера апарату Федерації профспілок України Світлану МОТОРЕНКО.

 

БУХ1

 

 

 - Світлана Василівна, на мою думку, це дуже цікавий и корисний семінар. Що Ви можете про нього розповісти нашим читачам?

- Семінар організований Федерацією профспілок України, її Управлінням фінансів, бухгалтерського обліку та кадрової роботи. На ньому ми підвели підсумки року, що минає. При цьому побачили, що нам вдалося зробити, що не вдалося і чому.

- А чому семінар дводенний?

 - Ми вперше провели дводенне навчання для бухгалтерів профспілок та майнового комплексу. Перший день семінару був присвячений навчанню представників профспілкових організацій і профоб'єднань, другий день повністю присвятили навчанню саме бухгалтерів майнового комплексу профспілок. У перший день у нас було 60 слухачів, у другій - більше 30.

- А які питання обговорювали?

- Питання були назрілі, актуальні з огляду на те, що кожна профспілкова організація зараз займається формуванням свого бюджету. Принципи, методи його формування, за великим рахунком, однакові для всіх. Тому ці питання викликали великий інтерес. Ми з бухгалтерами обмінювалися інформацією про те, як відбувається формування бюджету, які статті доходів, витрат можна модернізувати. За підсумками цього обговорення склали анкету-опитувальник, за яким головні бухгалтери ЦК висловлять свою думку з приводу підходів до розрахунку членських внесків безпосередньо на ФПУ, а також з приводу розподілу коштів, отриманих членськими організаціями за напрямками діяльності. Це частково питання бюджетно-фінансової політики, за яким ми пропонуємо запровадити нову схему розподілу коштів. Анкетне опитування допоможе нам зрозуміти, як витрачаються кошти в членських організаціях, які тут пріоритети, чому необхідно приділити більше уваги.

 

БУХ3

 

 

Одним з основних питань, безумовно, було питання ведення бухгалтерського обліку. Тут слухачі теж отримали чимало цікавої та корисної інформації. А базою для обговорення були наші рекомендації по веденню бухгалтерського звіту та фінансової звітності членських організацій, які були затверджені на засіданні Президії ФПУ. Нам важливо для себе визначити, які членські організації готові до реформування, а які ще ні.

Другий день присвятили навчанню бухгалтерів територіальних профоб’єднань та майнового комплексу. Зауважу, що це було зроблено вперше. І, судячи з результатів навчання і обговорення, ми на вірному шляху.

Ще один позитивний нюанс - серед головних бухгалтерів, фінансових працівників - багато нових облич, молодих людей, які цікавляться реформуванням і модернізацією, хочуть йти в ногу з часом.

 

БУХ4


- А хто брав участь в семінарі з боку, скажімо так, коучів?
- Дуже цікаву інформацію слухачі отримали від Голови Контрольно-ревізійної комісії ФПУ Віталія Бабича і від добре знайомої нам і багатьом бухгалтерам експерта в питаннях неприбуткових організацій, керівника аудиторської компанії «Оригінал» Світлани Ярошинської.

Віталій Бабич коротко розповів про роботу, яка проведена торік по тих зверненнях, які були направлені до членських організацій з приводу оплати внесків. Він надав інформацію щодо перевірок суб’єктів майнового комплексу.

Цікавою була доповідь про його участь у діяльності проекту ФПУ та данської профспілки 3F щодо формування членства та фінансових взаємовідносин.

Коучом другого дня виступила аудиторська компанія «Грифон-академія» .

 

БУХ5

 

 

- Наскільки корисний, на Ваш погляд, такий семінар для його учасників?

- Впевнена, що всі слухачі отримали для себе багато нової, цікавої та корисної інформації. Доречи, кожний з них тепер має комплект інформаційних та довідкових матеріалів для подальшого використання у роботі. Дуже важливо, щоб вони це ефективно використовували, поширювали і впроваджували в своїх організаціях.. А ми плануємо проводити такі заходи регулярно. При цьому з кожним разом будемо намагатися робити їх все більш корисними, високоякісними та ефективними.

 

БУХ6

 

 

Прес-центр ФПУ