9d6a46baf479a8db1ec29642903cca5f88ef39bc

Мінціфра роз’яснює особливості надання адміністративних послуг на період дії воєнного стану та протягом одного місяця після його припинення чи скасування.

 

Міністерство цифрової трансформації України в межах власних повноважень надало роз’яснення щодо функціонування деяких особливостей надання адміністративних послуг на період дії воєнного стану та протягом одного місяця після його припинення чи скасування.

Роз’яснення, зокрема, стосуються таких питань:

- строків надання адміністративних послуг;

- деяких питань ліцензування;

- надання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;

- особливостей призначення та використання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» на період введення воєнного стану;

- надання адміністративних послуг соціального характеру;

- деяких питань пенсійного забезпечення;

- деяких питань перетину державного кордону;

- реєстрації нерухомості, щодо державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- допуску водіїв до керування транспортними засобами;

- реєстрації та продажу транспортних засобів;

- застосування єДокумента;

- надання одноразової матеріальної допомоги у розмірі 6500 грн в рамках Програми «єПідтримка»;

- заборони або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан.

(Більш детально ознайомитися с роз’ясненням Мінцифри можна за посиланням https://mkrada.gov.ua/news/16162.html)

Департамент правового захисту

апарату ФПУ