bux pc

 

На «гарячу профспілкову лінію» звертаються з питанням про порядок продовження дистанційної роботи при відновленні звичайного режиму роботи на підприємстві.

 

У випадку якщо роботодавець запровадив дистанційну роботу наказом із зазначенням підстав за яких такий режим роботи був запроваджений, то після завершення дії цих обставин, роботодавець повинен видати наказ (розпорядження) про припинення дистанційної роботи та відновлення звичайного режиму роботи, зазначивши: причину зміни режиму роботи: закінчення карантину, воєнного стану, скасування обмежувальних заходів, відновлення роботи транспорту тощо; дату припинення дистанційної роботи; дату виходу працівників на роботу; перелік працівників із зазначенням їхніх посад; порядок ознайомлення працівників із наказом та зміною режиму роботи.

Працівники, які вирішили й надалі працювати віддалено після завершення дії обставин, за яких була введена дистанційна робота, мають написати заяву про продовження дистанційної роботи. На її підставі роботодавець видає наказ (розпорядження) й ознайомлює з ним працівників.

З роз’яснення Головного управління Держпраці у Запорізькій області з цього питання можна ознайомитися за посиланням: http://zp.dsp.gov.ua/2022/08/24/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%8C-178/

 

Департамент правового захисту

апарату ФПУ