shutterstock 147575957

 

12 вересня 2016 року відбулося чергове засідання правління новоствореного Фонду соціального страхування України, на якому розглядалися питання: про затвердження структури органів Фонду та граничну чисельність їх працівників, про схвалення проекту бюджету Фонду соціального страхування України на 2017 рік, про затвердження порядку фінансування Фонду соціального страхування України видатків на утримання та забезпечення діяльності виконавчих дирекцій та робочих органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (до завершення заходів з їх реорганізації), про затвердження критеріїв відбору кандидатів на керівні посади у виконавчій дирекції Фонду та її робочих органів, про зміну складу комісій з реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та інші.

Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.09.2016р. № 641 було змінено склад державної представницької сторони правління Фонду. Заступником Голови правління Фонду від урядової сторони обрано Іванкевича В.В., заступника Міністра соціальної політики - керівника апарату.

Правління схвалило граничну чисельність працівників робочих органів Фонду та структуру управлінь Виконавчої дирекції Фонду. Питання щодо структури відділень Фонду розглядатиметься на наступному засіданні правління після більш ретельного її доопрацювання з представниками фондів соціального страхування, що ліквідовуються.

Правлінням взято за основу підготовлений проект бюджету Фонду на 2017 рік. На наступному засіданні правління планується його остаточне схвалення за умови доопрацювання проекту з пропозиціями і зауваженнями, висловленими членами правління Фонду у ході його обговорення. Зокрема, таких як обов’язковість розробки Програми заходів з профілактики нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що здійснюються Фондом, та віднесення видатків Фонду з профілактики в окрему статтю (для чого необхідно розробити та прийняти зміни до Порядку складання та виконання бюджету Фонду).

Позитивним рішенням для подальшої роботи Фонду соціального страхування України та запобігання зловживань коштами державного соціального страхування було прийняття постанови правління Фонду «Про затвердження порядку фінансування Фонду соціального страхування України видатків на утримання та забезпечення діяльності виконавчих дирекцій та робочих органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (до завершення заходів з їх реорганізації)».

З метою прискорення процесу об’єднання фондів соціального страхування на засідання правління вносилось питання щодо заміни членів комісії з реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – на виконання норми абзацу шостого пункту 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», якою передбачено, що у разі невиконання комісіями з реорганізації фондів соціального страхування протягом місяця з дня їх утворення повноважень щодо здійснення заходів з реорганізації Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України або Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності виконавча дирекція Фонду соціального страхування України за погодженням з правлінням Фонду соціального страхування вносить зміни до їх складу. На жаль, внаслідок неузгодженої позиції представницької сторони роботодавців правлінню Фонду не вдалось прийняти відповідне рішення.

 

Управління соціального страхування

і пенсійного забезпечення апарату ФПУ