bd834dfac6c44a73b00bc39fefdb9d7f

За повідомленням Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України підходить до завершення робота щодо впровадження електронної форми листків непрацездатності.

Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 затверджено Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем інформації, що міститься в ньому.

Наразі набув чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки», яким затверджено Порядок формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та Інструкцію по роботі з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності на період дії перехідної моделі.

Крім того, цим наказом запроваджено перехідну модель роботи з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності.

Перехідний період буде тривати з 1 червня до 31 серпня 2021 року.

Відповідну інформацію розміщено на офіційному сайті Фонду:

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975864

 

Управління соціального страхування і

пенсійного забезпечення апарату ФПУ