roz

 

5 травня 2014 р. Центральний комітет профспілки працівників державних установ України отримав відповідь від Міністерства фінансів України на свій запит стосовно погіршення умов оплати праці працівників державних органів, в результаті тимчасового припинення встановлення доплат за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників.

 

Міністерство фінансів пояснюючи позицію Кабінету Міністрів України зазначає, це рішення було прийнято з метою економного і раціонального використання бюджетних коштів. «Разом з тим, у випадку, якщо є нагальна потреба покладення на працівника державного органу обов'язків тимчасово відсутнього працівника, що супроводжується значним навантаженням, керівник установи може в межах затвердженого фонду оплати праці компенсувати такому працівнику додаткове навантаження шляхом встановлення йому надбавки за високі досягнення у праці або виконання особливо важливої роботи в підвищеному розмірі, а також шляхом збільшення розмірів його преміювання.», йдеться у листі Міністерства фінансів України.

 

Наводимо повний текст листа Міністерства фінансів України.

 

Профспілка працівників державних установ України

http://www.ppdu-ua.org/?type=news&new=494