13 лютого до уваги голів профспілок Об‘єднання профспілок Харківської області була представлена Стратегія інформаційної діяльності Федерації профспілок України на 2018–2021 роки, яку презентував її автор - керівник прес-центру ФПУ Юрій Іванович Работа.
Стратегія спрямована на захист в інформаційному полі соціально-економічних і трудових прав та інтересів членів профспілок в умовах реформ, а також об’єктивне висвітлення соціально-економічного становища працівників, діяльності Федерації профспілок України, її членських організацій, їх позиції, тактики дій і вимог, які націлені на поліпшення соціального захисту людини праці. Вона пов’язана перш за все із створенням сучасної і зрозумілої профспілкової комунікації, підвищення прозорості, передбачуваності, ефективності та відкритості цього процесу.
Чому на сьогодні не влаштовує існуюча система інформаційного забезпечення?
В сучасних умовах для повного та глибокого висвітлення діяльності ФПУ необхідний широкий інформаційний простір і тісна, якісна координація дій з профспілками всіх рівнів. Ми ж маємо недостатню присутність ФПУ та її членських організацій у національному інформаційному просторі та за кордоном. Часто інформація про роботу ФПУ, центральних органів профспілок губиться на проміжних ланках профспілки. Організації профспілки у достатній мірі не залучені до процесу поширення інформації.
Федерація та її членські організації у висвітленні своєї діяльності повинні використовувати існуючий потенціал. Маючи на сьогодні кадровий ресурс – прес-центр ФПУ та відповідальних за інформаційну роботу у членських організаціях, потрібно використовувати друковані засоби масової інформації - газету «Профспілкові вісті», галузеві багатотиражні регіональні видання, а також Інтернет-ресірси – офіційний веб-портал, галузеві та регіональні сайти, сайти акціонерних товариств, соціальні мережі та YouTube.
Першочерговими завданнями, які покликана вирішити стратегія - є формування експертного середовища блогерів, аналітичних центрів та інституцій громадського сектора, подача інформації в он-лайн режимі, створення власної інформаційної продукції на регіональному та місцевому рівнях. Це – підвищення тиражу «Профспілкових вістей» та нарощування веб-сайтів регіональних організацій, активне просування профспілкових сайтів, підтримка соціальних груп, соцмереж для молоді, створення електронних версій друкованих ЗМІ. У телевізійному просторі – це створення власної профспілкової телепрограми та створення прес-центру і відео-конферецзали у відбудованому Будинку профспілок. Це, звичайно, збільшення фінансування інформаційної роботи.
Втілюючи в життя цю стратегію, по-перше, очкується реалізація доктрини впізнаності профспілок у мас-медіа та індетифікація своїх членів, забезпечення їм реальних переваг профспілкового товариства. По-друге, це - суттєве підвищення рівня довіри до Федерації профспілок України, її членських організацій, відсотку громадян, які вважають діяльність профспілок ефективною. Це, нарешті – підвищення ефективності використання новітніх інформаційних технологій, оновлення внутрішніх комунікації.
Юрій Іванович відповів на запитання присутніх, які стосувались реалізації цієї стратегії та висловив впевненість, що за активної допомоги регіональних та галузевих профспілкових організацій позитивні результати не змусять довго чекати.
Об‘єднання профспілок Харківської області