Нещодавно в Об’єднанні профспілок Львівщини відбулася презентація соціального проекту, спрямованого на посилення правового та економічного захисту профспілчан, а також підвищення рівня мотивації членства в профспілкових організаціях.
В ході зустрічі відбулося обговорення Проекту «Соціальний профспілковий квиток», втілення якого забезпечує членам профспілкових організацій та членам їх сімей додаткових преференцій в сфері медичного, правового, споживчого обслуговування.
Про умови та переваги Соціального профспілковго квитка членам Виконкому Об’єднання профспілок Львівщини детально розповіли координатор Проекту Дмитро Дорін та директор Центру соціальних послуг Яна Лунга-Федорович.
Йшлося про можливість отримання учасниками Проекту «Соціальнй профспілковий квиток» в режимі онлайн консультацій кращих фахівців – юристів Сall центру, адвокатів, медиків регіону шляхом звернення на цілодобову безкоштовну гарячу лінію та за допомогою інших новітніх комунікаційний технологій.
Ц і можливість отримувати 24 години на добу 7 днів на тиждень правової допомоги в складних або конфліктних життєвих ситуаціях у сфері трудових правовідносин та пенсійного забезпечення, з будь-яких інших правових питань. Це також сервіс «Адвокат 24», доступний учасникам проекту «Соціальний профспілковий квиток» в екстремальних ситуаціях, а власне, гарантований виїзд адвоката на місце події у разі реальної загрози життю, здоров’ю, свободі, майну члена профспілки та членів його сім’ї. «Лікар онлайн» - можливість за наявності Соціального профквитка отримувати в будь-який час консультації кваліфікованих лікарів, «Допомога в дорозі» - довідкова служба із надання актуальної інформації про ціни та розмір знижок для профспілчан у найближчих СТО, АЗС, службах таксі, готелях, кафе тощо.
Найбільш активне обговорення відбулося навколо «Дисконтної програми», яка об’єднує під собою Партнерів Центру соціальних послуг - торговельні точки та підприємства із надання послуг (мережі супермаркетів, аптек, автозаправок тощо). Так, на одне із запитань, що найбільше зацікавило представників профспілок Львівщини, а саме щодо орінтовного середнього розміру знижки на придбання товарів та послуг Партнерів Проекту - за попередніми підрахунками спеціалістів Центру соціальних послуг станом на сьогодні, враховуючи кількість учасників проекту саме в цьому регіоні, спрогнозовано близько 7,5% відсотків?
Привернуло увагу представників профоб’єднань і співвідношення вартості послуг, що становить 40 грн. в рік, із розмірами знижок на проживання та санаторно-курортне лікування в закладах ПрАТ «Укрпрофтур» та ПрАТ «Укрпрофоздоровниця», які дають можливість заощаджувати сотні або навіть тисячі гривень користувачам цієї послуги.
Як зауважив Дмитро Дорін, в майбутньому також розглядатиметься можливість приєднання до програми «Соціальний профспілковий квиток» декількох банківських установ.
Реєстрація власників Соціального профквитка покладатиметься на первинні, а здебільшого, на обласні галузеві профспілки, проводитиметься навчання фахівців, які займатимуться цією роботою.
Зрозуміло, що якщо до цього важливого мотиваційного проекту поставитися серйозно, то запитань виникає чимало, проте саме завдяки активному обговоренню і навіть конструктивній критиці він вдосконалюватиметься, особливо на початковому етапі, - зазначили представники проекту.
«Якщо ж нічого не робити, не помилятися і не виправляти помилок, не рухатися в руслі вимог часу», - наголосив голова ОПЛ Роман Дацько, «то й далі лише голосно констатуватимемо, що профспілки найчисельніші, але мотивацією для людей праці, для молодого покоління це не стане. Та й кількість членів профспілок змінюватиметься не в кращу сторону».
Завідуючий оргвідділом ОПЛ Роман Балух додав, що збільшення кількості користувачів послуг, які передбачає під собою Соціальний профквиток, очевидно гарантуватиме збільшення запропонованих знижок у сфері послуг, а також числа спеціалістів, які надаватимуть послуги членам профспілок.
Учасники заходу погодились із тим, що найважливішим в питанні розвитку цієї програми є наявність конструктивного діалогу і велике значення має в цьому сенсі людський фактор – наскільки профспілкові лідери проявлятимуть свою активність та зацікавленість у мотивації членства в запропонований спосіб.
Якщо вас зацікавила ця інформація, відповіді на запитання по темі ви зможете отримати за тел. 0800210308
Прес-центр ФПУ