В Україні продовжується процес реорганізації облавтодорів, реалізуються пілотні проекти, об*єднуються філії та скорочуються працівники, успішно програються філіями тендери на виконання робіт, люди без зарплат.
При цьому людський ресурс, долі членів сімей працівників, відрахування до місцевих бюджетів не враховуються. Цікавить тільки сам процес реорганізації колись потужних підприємств з технікою та досвідченими персоналом, досвідом виконання ремонтних та робіт з утримання автомобільних доріг. До кінця року в області буде скорочено ще біля 300 працівників районних підприємств облавтодору.
Оцінку успішності реформи бачимо по стану доріг. Не видимими ж залишаються людські проблеми. Так, на початок року заборгованість з виплати заробітної плати працівникам ДП "Черкаський облавтодор" складала менше 2,5 млн.грн, а станом на 18.10.2019 року - вже понад 5,6 млн.грн. Засідання відповідних комісій різного рівня не дають результату. Сьогодні на засіданні координаційної наради голови облдержадміністрації поінформував учасників про проблему та запропонував розгляд на засідання комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
Напруга в колективах наростає, працівники готові до акцій соціального протесту.
Петро Шевченко,
голова Федерації профспілок Черкаської області