bus-stop

 

У Федерації профспілок Че­ркащини відбулася зустріч пасажироперевізників, галузевого профспілкового активу об­ласті з працівниками ДАІ та територіального Управ­ління Укртрансінспекції в Черкаській області. Відкрив семінар-нараду начальник Управління Укртрансінспекції В.Г.Лещенко. Він окреслив мету зібрання, суть якого полягає в обговоренні про­блемних питань у сфері за­безпечення безпеки доро­жнього руху на пасажирсь­кому транспорті. У своєму виступі, охарактеризувавши питання законодавчі но­вовведення в транспортній галузі, Віктор Лещенко за­гострив увагу на необхідності покра­щення умов пасажироперевезень, здійсненні контро­лю за їх організацією, вза­ємовідносинах між усіма учасниками перевезень та ін.

Про стан аварійності на пасажирському транспорті в Україні та в Черкаській області зокрема, доповів начальник відділу автотехнічної інспекції УДАІ в Че­ркаській області Олег Ткаченко. Він зазначив, що, на превеликий жаль, кіль­кість резонансних пригод на дорогах, за участю воді­їв пасажирського транспо­рту, не зменшується. Серія профілактичних заходів проведених працівниками ДАІ, з метою запобігання дорожніх пригод, виявила ряд фактів виходу в рейс автобусів із технічними не­справностями, що є недо­пустимим згідно чинного законодавства, та може привести до трагічних нас­лідків в дорозі.

Олег Ткаченко, також наголосив, що безпека па­сажирів та людей залежать від кожного, хто причетний до пасажироперевезень.

В ході дискусії активно включилися в обговорен­ня наболілих питань і пе­ревізники. Вони активно задавали питання щодо переобладнання автобу­сів, використання тахографів і пасків безпеки, вия­влення нелегальних пере­візників, якість організації перевезення дітей, та дот­римання режиму праці й відпочинку водіями, нав­чання персоналу та ін.

Актуальність обговорю­ваних питань підтвердив і голова Федерації профспі­лок Черкаської області Петро Шевченко. Він по­відомив, що сьогодні відповідними нововведеннями в законодавчу базу уряд намагається адаптувати законодавство до європейських стандартів. Проте, як не прикро, дос­від пасажирських переве­зень за кордоном значно якісніший, ніж в Україні. На підтвердження своєї думки він навів такий приклад, коли в гонитві за довгим рублем водії місь­ких маршрутних таксі один поперед одного на ве­ликих швидкостях нама­гаються першими припа­ркуватися на зупинці, щоб забрати більшу кількість пасажирів. Така поведін­ка водіїв, безперечно, на­ражає громадян на небезпеку.

П.Шевченко поінформував про дії профспілок щодо захисту прав людини праці, необхідності посилення громадського контролю за безпекою автоперевезень, в т.ч. пасажирів, своєчасності розрахунків держави на компенсацію в різниці вартості перевезень категорій населення.

Голова обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства Жигайло П.С. привернув увагу присутніх до тарифної політики на пасажирські перевезення місцевих державних організацій та необхідності підвищення заробітної плати працівників.

Учасники наради привернули увагу до необхідності посилення державного контролю за нелегальними пасажироперевезеннями, що негативно впливає на фінансову діяльність автотранспортних підприємств, які працюють офіційно.

3 метою підвищення якості перевезення пасажирів в області одностайно всім зібранням було вирішено проводити такі наради не тільки в Чер­касах, а і в районних це­нтрах. Тому вже найбли­жчим часом зап­лановано зустріч в Городищенському та Корсунь-Шевченківському районах.

Федерація професійних спілок Черкаської області