☎ (044) 205 76 46
ПОЛОЖЕННЯ
про телефонну «гарячу лінію» Федерації профспілок України
1. Це Положення визначає умови та механізм комунікації громадян з Федерацією профспілок України за допомогою засобів телефонного зв’язку.
2. Основними завданнями телефонної «гарячої лінії» Федерації профспілок України (далі – телефонна «гаряча лінія») є:
оперативне, безоплатне консультування членів профспілок, яких об’єднує Федерація профспілок України (далі в однині – член профспілки), з питань захисту їхніх трудових прав та соціально-економічних інтересів;
надання громадянам довідкової інформації щодо діяльності профспілок;
прийняття від громадян усних звернень.
3. Федерація профспілок України для забезпечення роботи телефонної «гарячої лінії» виділяє корпоративні номери телефонів та оплачує послуги телефонного зв’язку за цими номерами.
4. Прийом дзвінків на телефонну «гарячу лінію» здійснюється працівниками апарату Федерації профспілок України відповідно до своїх функціональних обов’язків, у години щоденної роботи, визначені правилами внутрішнього трудового розпорядку.
5. Працівники, які приймають дзвінки на телефонну «гарячу лінію», надають консультації та довідки в межах своєї кваліфікації. На прохання члена профспілки йому надається письмова консультація.
У випадках, якщо:
питання, з приводу якого член профспілки звертається за консультацією, потребує додаткового вивчення працівник, який прийняв дзвінок, повинен запропонувати пізніший термін надання консультації у порядку, узгодженому із запитувачем;
громадянин звертається до Федерації профспілок України із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються її статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх трудових та соціально-економічних прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, а працівник, який прийняв дзвінок, зобов’язаний записати це звернення та невідкладно передати його на реєстрацію відповідно до встановленого законом порядку.
6. Відомості про дзвінки, що надходять на телефонну «гарячу лінію», вносяться до Журналу, форма якого наведена у додатку до цього Положення.
Журнал ведеться в електронному вигляді кожним працівником окремо. Першого робочого дня місяця, що настав, працівник роздруковує Журнал з відомостями за місяць, що минув.
Роздруковані Журнали зберігаються в окремій справі.
7. Інформація про телефонну «гарячу лінію» розміщується на вебсайті Федерації профспілок України із зазначенням:
номерів телефонів «гарячої лінії» та годин прийому дзвінків;
кола осіб, які можуть отримати від Федерації профспілок України безоплатну консультацію, та її предмету;
можливості подати усне звернення до Федерації профспілок України через телефонну «гарячу лінію»;
реквізитів зв’язку для повідомлення оцінки якості роботи працівника, який прийняв дзвінок.
Затверджено Розпорядженням ФПУ №46
від 14.11.2024 р.