На засіданні Наглядової ради Академії праці, соціальних відносин і туризму (АПСВТ) розглянуті питання: Про фінансові результати роботи Академії за 2023 рік, Щодо формування Академії як науково-практичного осередка ФПУ, Про освітню діяльність АПСВТ протягом 2023/2024 навч. року, Про організацію та проведення практики здобувачів вищої освіти АПСВТ тощо.
Одним з пунктів порядку денного було - питання про стан виконання Постанови Президії ФПУ від 30.10.2023 щодо підготовки та проведення конкурсу на заміщення посади ректора Академії праці, соціальних відносин і туризму».
Як зазначалось, конкурс на заміщення посади ректора Академії, оголошений ФПУ, було призупинено у зв’язку з військовою агресією рф проти України. 26.09.2023 Вченою радою Академії було ухвалено рішення клопотати перед Президією ФПУ щодо оголошення конкурсу та зобов’язання Академії організувати і провести вибори ректора у відповідності до статті 42 Закону України «Про вищу освіту».
Враховуючи це та відповідно до ч.3 ст. 42 Закону, 30.10.2023 року, Президія ФПУ утворила конкурсну комісію з проведення відбору кандидатів на посаду ректора Академії, якою зобов’язала Академію провести вибори ректора у відповідності до чинного законодавства України.
Наказом в.о. ректора Академії було утворено Організаційний комітет та Виборчу комісію та затверджено їх персональний склад.
Станом на 08 березня 2024 року Організаційним комітетом відповідно до Методичних рекомендацій обрано голову, заступника голови та секретаря комітету.
Оскільки, згідно статті 42 Закону брати участь у виборах ректора можуть всі науково, науково-педагогічні та педагогічні працівники, представники з числа штатних працівників та виборні представники з числа студентів, Організаційним комітетом вже сформовано списки таких штатних працівників (які не є НПП) та студентів, йде процес їх перевірки та уточнення, після чого буде визначено дату проведення таємних виборів виборних представників цих категорій.
В Академії діє студентське самоврядування, затверджено Положення про студ.самоврядування та визначено його керівний склад.
Крім цього, починається робота Виборчої комісії, яка має обрати зі свого складу голову, заступника та секретаря та після доведення ФПУ списку кандидатів буде оголошено дату проведення виборів ректора.
Слід сказати, що Організаційний комітет забезпечить оприлюднення виборчих програм кандидатів та зустрічі з трудовим колективом, а процес таємного голосування під час виборів буде організовано та проведено та одній виборчій дільниці в приміщенні Академії із застосуванням відео фіксації.
До відома:
Академія праці, соціальних відносин і туризму – вищий навчальний заклад приватної форми власності ІІІ-ІV рівня акредитації .
На протязі 2023 року покращено матеріально – технічну базу, здійснено ремонт покрівлі даху на адміністративному корпусі Академії, а також, за участі Федерації професійних спілок України, створено комп`ютерний клас для покращення якості надання освітніх послуг.
Водночас у 2023 році отримано акредитацію на нові спеціальності: 281- «Публічне управління та адміністрування», 053 - «Психологія».
Середньооблікова кількість штатних працівників у порівнянні з минулим роком збільшилась на 11 штатних працівників, у зв`язку з введенням нової спеціальності «Професійна освіта» - утворено кафедру інтелектуальних систем та цифрових технологій.
Пресцентр ФПУ