62883 14531

 

Підбиваючи підсумки 2016 року, соціологами проводяться різноманітні дослідження.

 

Наводимо данні всеукраїнського опитування громадської думки, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) щодо рівня довіри населення України до ЗМІ.

2043-м респондентам, які мешкають у 110 населених пунктах усіх регіонів України (крім АР Крим), було поставлено запитання, як часто вони отримують інформацію політичного характеру і з яких саме засобів масової інформації?

Оприлюднені результати дозволяють зробити висновок, що більшість наших співвітчизників у якості джерела інформації довіряють Центральному українському телебаченню і місцевим телеканалам, а також Інтернету і соціальним мережам.

 

Наводимо таблицю з даними опитування:

 

Як часто Ви отримуєте інформацію політичного характеру з наступних ЗМІ?

Україна в цілому (у %)

 

 

Кожен день або майже кожен день

Кілька разів на тиждень

Кілька разів на місяць

Рідше, ніж раз на місяць

Не дивлюсь (не читаю, не слухаю, не користуюсь)

ВАЖКО СКАЗАТИ

Центральне українське телебачення

64,1

23,3

3,7

1,5

6,7

0,7

Місцеве телебачення (обласне, міське)

30,1

26,1

10,4

3,8

27,2

2,4

Російське телебачення

4,0

5,2

4,0

3,0

81,2

2,6

Радіо FM

13,8

16,2

7,9

3,7

56,3

2,1

Дротове радіо

4,9

4,1

2,5

1,8

84,4

2,3

Центральні українські друковані видання

2,8

12,8

15,1

9,3

57,3

2,8

Місцеві друковані видання (обласні, районні, міські)

2,5

20,7

18,7

8,8

47,1

2,2

Інтернет (сайти, форуми)

36,1

17,0

4,3

1,3

40,1

1,2

Соціальні мережі (фейсбук, вконтакті, однокласники і т.д.)

32,7

16,8

3,7

1,1

44,0

1,6

 

Всеукраїнське опитування громадської думки проводилось методом особистого інтерв'ю мешканців усіх регіонів України (крім АР Крим) за 4-х ступеневою стохастичною вибіркою з квотним відбором на останньому ступені, що репрезентативна для населення України віком від 18 років.

У Луганській і Донецькій областях опитування проводилося тільки на території, що контролюється українською владою.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і за дизайн-ефекту 1,5) не перевищує: 3,3% для показників близьких до 50%, 2,8% — для показників близьких до 25%, 2,0% — для показників близьких до 10%, 1,4% — для показників близьких до 5%.

 

Прес-центр ФПУ