З 29 по 31 березня в Кишиневі проходить тренінг «Профспілки і соціальні медіа», в якому беруть участь 40 молодих профспілкових активістів з Молдови, Білорусії та України.
Протягом трьох днів учасники навчатимуться ефективного використання соціальних мереж для просування профспілкових заходів в онлайн просторі і обмінюватися досвідом.
На відкритті тренінгу виступив Олег Будза, голова Національної конфедерації профспілок Молдови (CNSM). За його словами, мало робити щось хороше, якщо не знаєш, як це прорекламувати і довести до відома громадськості.
Олег Будза: «Hе варто робити щось хороше, якщо не знаєш як це довести до відома громадськості».
«На жаль, друковані джерела вже перестають бути оперативним, ефективним і привабливим засобом інформування. Їх місце зайняли інтернет-видання, доступ до яких можна за лічені секунди отримати звідки завгодно - з мобільного телефону, планшета, комп'ютера. В рамках Конфедерації ми спробували змінити методи поширення інформації, максимально використовуючи сучасні технології. Можу з упевненістю сказати, що всі нововведення йдуть тільки на користь », підкреслив профспілковий лідер.
Йонас Девантьер, консультант з міжнародних питань Об'єднаної Федерації данських різноробочих 3Ф, розповів присутнім про те, як в Данії вирішуються подібні питання.
«Обмінюючись досвідом один з одним, ми прагнемо знайти найбільш якісні інструменти медиатизации профспілкової діяльності. В епоху інтернету багато продуктів, товари і послуги рекламуються за допомогою соціальних мереж. Профспілки повинні йти в ногу з часом і наш обов'язок у тому, щоб захищати права і інтереси трудящих, використовуючи всі доступні засоби, в тому числі і медійні », зазначив пан Девантьер.
Йонас Девантьер: «В епоху інтернету багато продуктів, товари і послуги рекламуються за допомогою соціальних мереж. Профспілки повинні йти в ногу з часом ».
Луїза Томсон, журналіст Департаменту зі зв'язків з громадськістю Об'єднаної Федерації данських різноробочих 3Ф, дотримується думки, що встановлення контакту між членами профспілок повинно бути пріоритетним для всіх профспілкових організацій. «Якщо ми прагнемо до ефективного спілкування, то повинні відвідувати ті ж сайти, що і члени наших профспілок - facebook, twitter, youtube. Таким чином, вони будуть в курсі головних новин профспілкової діяльності », заявила пані Томсон.
Наталя Пичужкина, редактор сайту Профспілки працівників радіоелектронної промисловості Білорусі, вважає соціальні мережі найбільш дієвим інструментом для надання інформації широким верствам населення і вкрай економічним в плані часу і ресурсів. «Було б великою помилкою не використовувати засіб, істотно полегшує нашу зв'язок з суспільством і допомагає у вирішенні багатьох проблем».
«Соціальні медіа, є надійним платформу для швидкого і дешевого поширення інформації. Крім того, цей інструмент можна використовувати для мобілізації великої групи людей за досить короткий термін, для прийняття участі в різних заходах, будь то акції протесту, мітинги або флеш-моби і т.д. », повідомив Володимир Майданюк, заступник керівника Центру по реалізації датсько-українського проекту Федерації профспілок України.
Схожий тренінг проводився в червні 2016 року в українському місті Чернігові.
https://youtu.be/vuS7CsMU01Y Інтерв’ю Луізи Стрейд Томсон (Данія)
https://youtu.be/X5K-j-2NwBM Вступ Олега Будзи
https://youtu.be/K-g4WzyhjQc Інтерв’ю Володимира Майданюка
Прес-центр ФПУ