Spozhivach-maye-pravo

 

 

Будьте впевнені – це Ваше законне право. Це питання врегульоване статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Такі знання можуть згодитися неодноразово. Закон визначає, що в разі виявлення, впродовж гарантійного терміну, недоліків придбаної продукції, споживач має право на:

- пропорційне зменшення ціни;

- безкоштовне усунення недоліків товару;

- компенсацію витрат на усунення недоліків товару.

 

Якщо недолік істотний, споживач має право вимагати:

- розірвати договір і повернути йому гроші;

- вимагати заміни товару на аналогічний.

 

            Але усіх вищеперерахованих вимог можна й уникнути якщо дотримуватися таких простих правил:

-         При покупці продуктів, крім компонентів, що містяться в продукті, необхідно звертати увагу на терміни придатності.

При підписанні договору споживчого кредиту слід уважно знайомитися з основними умовами і в разі виникнення якихось з'ясовувати їх суть у кредитора.
 
- У разі виникнення необхідності захистити свої споживчі права, будь-який громадянин може завжди розраховувати на підтримку і допомогу фахівців системи Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.
 
- Щоб уникнути зайвих проблем, зберігайте чеки, гарантійні документи, які в є ключовою ланкою у вирішенні будь-якого спору між споживачем і виробником (продавцем).

 

 

Інформаційно-аналітичний центр ФПУ

 

за матеріалами

Держспоживінспекції України