У рамках реалізації заходів Стратегії інформаційної діяльності ФПУ на 2018-2021рр. у ФПУ проведено робочу нараду з проблемних питань роботи профспілкових засобів масової інформації.
Мета, яка ставилася, - це не лише розібратися в ситуації, а й напрацювати алгоритм спільних подальших дій спрямованих на підвищення ефективності роботи профспілкової преси. Запропонувати в умовах кризових явищ в економіці шляхи, як профспілковим виданням не втратити свого читача і вистояти проти економічних негараздів.
Участь у нараді взяли представники членських організацій ФПУ відповідальні за інформаційну роботу, керівники прес-служб, редактори друкованих профспілкових ЗМІ. Нараду проводили заступник Голови ФПУ Євген Драп’ятий і керівник Прес-центру ФПУ Юрій Работа.
Відбулась змістовна фахова дискусія щодо проблем, які доводиться вирішувати інформаційникам щодня, випускаючи газети, підтримуючи сайти в Інтернеті та сторінки у соцмережах. Здебільшого це економічні труднощі, пов’язані із зростанням вартості поліграфії та послуг «Укрпошти» з доставки видань до передплатників профспілкових ЗМІ, недостатнє фінансування інформаційного напряму роботи, що тягне за собою зменшення тиражів друкованих ЗМІ та дефіцит кадрів на цьому стратегічно важливому напрямі роботи.
Виступаючи перед присутніми заступник Голови ФПУ Євген Драп’ятий наголосив, що сьогодні роль ЗМІ у суспільстві зростає і вони стають чи не головним, дієвим інструментом у формуванні свідомості громадян. Тому профспілкам потрібно активізувати інформаційну роботу, щоб про нас якомога більше почули, як громадян так і керівників органів влади усіх рівнів. Для цього одночасно з газетами варто застосовувати електронні засоби інформування, такі як Ютюб, соцмережі для виходу інформації про діяльність профспілок на більш широку аудиторію.
Адже, профспілки працюють не тільки для своїх членів, а заради підвищення гідності життя усіх громадян.
Під час наради було наведено дані, що на сьогодні до арсеналу профспілок можна зарахувати майже 60 різноманітних друкованих видань, які виходять у форматі газет, інформаційних бюлетенів, вісників та журналів. Більшість ЦК та територіальних профоб’єднань створили власні веб-сторінки, адже сьогодні, в умовах наступу на профспілки, а зокрема на їх майнові об’єкти, саме профспілкові ЗМІ перетворюються на справжню зброю у боротьбі за законні права спілчан.
Власним досвідом роботи з колегами поділились фахівці, які не один рік працюють із профспілкою інформацією: головний редактор газети «Профспілкові вісті» Олексій Плаксін, керівник Прес-служби ЦК Профспілки працівників освіти і науки України Інна Михальченко, редактор газети «Атомник України» Микола Петриченко, Керівник інформаційно-аналітичного центру ФПО Рівненської області, редактор газети «За відродження» Жанна Арсенічева, інші учасники наради. Обговорено письмові пропозиції щодо вирішення проблемних питань діяльності профспілкових ЗМІ, які надійшли від колег з Дніпропетровської, Закарпатської, Львівської, Харківської та Хмельницької областей.
У підсумку було напрацьовано наступні рекомендації:
- 1.Задіяти систему приватних передплатних аганцій наряду з ДП «Преса».
- 2.Паралельно з традиційною передплатою, організувати передплату в електронному вигляді.
- 3.Звернутися з листом від ФПУ до керівництва Укрпошти про зниження ціни доставки періодичної преси.
- 4.Розглянути проблемні питання діяльності газети «Профспілкові вісті» на засіданні Президії ФПУ у вересні ц.р.
- 5.Провести 2-денний семінар-нараду відповідальних за інформаційну роботу членських організацій ФПУ у вересні ц.р. на базі Волинського НМЦ.
- 6.Розробити і запровадити типові веб-сайти.
- 7.Запровадити молодіжну Інтернет-платформу.
Прес-центр ФПУ